czwartek, 21 marca 2013

Tekstylne pojemniki

Stare deweloperskie przysłowie mówi, że każde mieszkanie staje się, z czasem, za małe. Podobnie stało się z półką, ciągnącą się przez całą ścianę w łazience. Kosmetyków zaczęło przybywać, a ich widok, zamiast kojarzyć się z czystością, przypominał raczej mało estetyczny misz-masz.
O tekstylnych pojemnikach myślałam od jakiegoś czasu, ale jak prawie zawsze brakowało go, do realizacji niecnego planu. Teraz tak mi się spodobały, że chyba je rozmnożę :)
Ład i porządek ponownie zagościły w naszej łazience. Ciekawe jak długo uda im się przetrwać.









Postanowiłam dodać zdjęcia obrazujące, jak pojemniki prezentują się w łazience.



2 komentarze:

  1. Super, o takich samych myślałam, ale żeby zachować porządek w łazienkowej szafce. Wszystko mi się w niej miesza i przekopuję się przez kosmetyki, żeby znaleźć to, czego szukam. Powiedz tylko Agnieszko, ten główny materiał to len, czy płótno? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ten szary to len, a we wzory to gruba bawełna.

      Usuń