poniedziałek, 18 lutego 2013

Ku chwale najsmaczniejsze.pl

Nigdy nie przyszłoby mi do głowy pisać o czyimś poście u siebie. Ale teraz, nie wyobrażam sobie nie wspomnieć o pewnym Łososiu w cieście francuskim. Przepis na łososia znalazłam na stronie: http://najsmaczniejsze.pl , przyrządziłam, upiekłam, zjadłam i mogłabym umrzeć szczęśliwą.
Niestety byłam tak przejęta pichceniem, że nie zrobiłam żadnego zdjęcia, ale od czego jest wspaniały wujek Google :].
Łosoś wyglądał mniej więcej tak:

Źródło: http://gutki.blogspot.com

Nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie zmieniła w przepisie, więc dodam, że marynowałam łososia 2 godziny i na końcu już posmarowanego śmietaną obsypałam solą, pieprzem i koperkiem.

Mam nadzieję, że ktoś się skusi.

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Super, że spodobał Ci się przepis na łososia i że danie smakowało :) Zapraszam na bloga po więcej inspiracji. Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Twojego bloga mam w codziennej liście czytelniczej, więc wyłapuję co smaczniejsze kąski :D Pozdrawiam również.

      Usuń